KDE A AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ ZA SVOJU OBJEDNÁVKU?icon

Za Vašu objednávku môžete u nás zaplatiť 4 spôsobmi - platbou vopred na účet, pomocou služby PayPal, platobnou kartou alebo dobierkou - pri prevzatí objednávky. Bližšie informácie nájdete v sekcii Doprava a platba

Kedy obdržím svoju objednávku?icon

Rýchlosť spracovania objednávky závisí na spôsobe platby, ktorý si zvolíte. V prípade dobierky je objednávka zasielaná 2. triedou, teda doba dodania je 1 až 2 pracovné dni od dňa odoslania. 1. triedou sú zasielané objednávky, ktoré sú zaplatené prevodom na účet alebo kartou (PayPal). V prípade platby prevodom na účet sa doba dodania môže predĺžiť, keďže objednávku posielame až po pripísaní platby na náš účet. V prípade využitia služby DPD je objednávka, ktorá bola vytvorená do 16:30, doručená nasledujúci pracovný deň.

KEDY BUDE VYBRANÝ PRODUKT NA SKLADE?icon

Ak je produkt, o ktorý máte záujem vypredaný, môžete zažiadať o zaslanie informácie o jeho dodaní na sklad. Táto možnosť je dostupná priamo pri produkte. Znamená to, že keď daný produkt príde na sklad, príde Vám informačný e-mail. Taktiež pri každom produkte, ktorý je nedostupný môžete vidieť dátum naskladnenia, teda dátum, kedy bude produkt opäť v ponuke.

V košíku sa mi nezobrazujú žiadne produktyicon

Jedná sa o problém vyskytujúci sa u niektorých prehliadačov (napr. Google Chrome, Opera). Je potrebné vymazať medzipamäť prehliadača a odstrániť cookies. Návod, ako to previesť pre Google Chrome nájdete tu a pre Operu tu. V prípade, že to nepomôže, neváhajte nás kontaktovať.

Ponúkate vzorky predávaných produktov?icon

Ponúkame vzorky make-upov a BB krémov, ktoré máme v našej ponuke. Stačí ak nám napíšete Vašu adresu a aké konkrétne odtiene si želáte zaslať a my Vám s radosťou vzorky pošleme.

Neobdržala som žiadny potvrdzujúci e-mail po vytvorení objednávky. Prijali ste objednávku v poriadku?icon

Skúste si skontrolovať zložku SPAM vo Vašej e-mailovej schránke. Niekedy sa môže stať, že potvrdenie o vytvorení objednávky nájdete práve tam. Ak ste registrovaným zákazníkom, v sekcii História objednávok uvidíte, či bola objednávka prijatá v poriadku. Ak nie ste registrovaný zákazník, kontaktuje nás e-mailom alebo telefonicky a my Vám radi pomôžeme.

Poskytujete zľavy pre vizážistky?icon

Špeciálne zľavy pre vizážistky nemáme zavedené, ale ponúkame možnosť veľkoodberu. Pre bližšie informácie nás kontaktujte na velkoodber@krasotika.sk

Kde a kedy si môžem vyzdvihnúť svoju objednávku osobne?icon

V prípade voľby osobného odberu je potrebné počkať na potvrdzujúci e-mail o tom, že je Vaša objednávka pripravená. Vyzdvihnúť si ju môžete v meste Čadca na adrese Námestie Slobody 101 (budova Slovenskej pošty), 1. poschodie, dvere číslo 106, každý pracovný deň v čase od 10:00 do 18:00 h.

Doručujete objednávky aj do zahraničia?icon

Áno, je možné aj doručenie objednávky do zahraničia. Radi pre Vás pripravíme cenovú ponuku prepravy do požadovanej krajiny a následne Vám vytvoríme objednávku. V prípade záujmu nás prosím kontaktuje na info@krasotika.sk.